KolmÄrden och Lars WinnerbÀck /Alva










HĂ€ndzzzzz/alva

Chillar pung pĂ„ Meddo med fina vĂ€nner 👍 uppdaterar seeeeen 



/alva










JÀvlaarrrrrrrrr ett nytt inlÀgg /alva

Helooooo guys !😍

Shit va lÀngesen de va !hela jÀvla sommarlovet och typ 2 mÄnader till hehe. Vad har jag gjort dÄ?

Äsch jag tĂ€nker inte ljuga jag har suttit pĂ„ ungdomshem i 2 mĂ„nader alltsĂ„ hela sommarlovet,har varit i Norrköping dĂ„. Men med hjĂ€lp av bra stöd ifrĂ„n fina vĂ€nner sĂ„ har de gĂ„tt bra. Nu bor jag i Linköping igen , fast har flyttat till berga😊

Annars dĂ„? Jo har börjat pĂ„ Birgitta skolan ,hĂ„r naturvetenskap inte det jag ville ifrĂ„n början egentligen men de fick duga. Vardagarna Ă€r fullt upp med matten andra lĂ€xor helgerna ser vĂ€ll likadana ut , festa haha ! 
Ganska gööööött.

Idag hĂ€nder inte mycket va pĂ„ fest igĂ„r sĂ„ Ă€r inte 100% pigg om ni förstĂ„r vad jag menar.  Va först pĂ„ en förfest och sen sĂ„ drog jag till en killes fest i skĂ€ggetorp , haha va inte sĂ„ vĂ€lkommen dĂ€r sĂ„ jag skulle nog sĂ€ga att den sög.
Allt sög haha ,sĂ„ kom hem alldeleeeeees för tidigt för att vara en lördag kvĂ€ll ,va hemma 12 :o 

SĂ„g att vĂ„r header Ă€r sjukt gammal ska fixa den nĂ„gon dag,men har ju inte Photoshop lĂ€ngre sĂ„ de kommer bli jobbigt , fĂ„r se om jag kan fixa de med ipaden pĂ„ nĂ„got sĂ€tt! 

Hoppas ni har haft de bra babes ,ni gĂ„r lite bilder hÀÀÀÀr dĂ„đŸ˜



























On the way

PÄvÀg till skolan (alltsÄ internatet) och med denna bild vill jag visa mitt nya awesome skal, mitt nya "pappers" flygplan och mina yellow naglar som nÀstan blÀndar mig


Älskar hösten /Sofia

Jag Ă€lskar hösten pĂ„ alla sĂ€tt och vis. Jag tycker det Ă€r supermysigt att gĂ„ runt i feta halsdukar och mysiga stickade tröjor och bara pösa runt. Den friska luften och de knastrande fĂ€rgglada löven. Även regndagarna gillar jag. Alla andra klagar jĂ€mt nĂ€r det regnar och en del blir nĂ€stan deprimerade nĂ€r det Ă€r dĂ„ligt vĂ€der, jag ser det bara som vĂ€rldens bĂ€sta ursĂ€kt att sitta inne med te och massa filtar och se pĂ„ film. Älskar ljudet av regn. (Att behöva vara utomhus nĂ€r det regnar Ă€r ju dock inte lika trevligt. Kommer antagligen mest handla om hösten om jag skriver nĂ„t inlĂ€gg nu. MEN HÖST I MITT HJÄRTA! *redo för höst med min stickade tröja*


Selfies


GrÀnna!


idag Àr det söndag /Sofia

DÄ fÄr man vara lite svartvit. Sista veckan med sommarjobbet pÄ turistbyrÄn pÄbörjas imorgon och pÄ fredag kommer ALVAMUPP!! Va jag saknar den mÀnniskan. Inte trÀffats sen gula kycklingar trÀngdes med mÄlade Àgg pÄ matborden ju! Vi ska hitta pÄ massa skojigheter, fota litegranna, moffa i oss massa jordgubbar och kanske ta en svÀng till polkagrisarnas stad:)
 

HÄJ BLOGGÄÄÄÄÄN/alva

HEJ DUDELINES.
 
Det va lĂ€ngesen ju.  Har hĂ€nt Lite PĂ„ Senaste tiden,sitter pĂ„ ungdomshem nu varit hĂ€r i tre veckor , förhoppningsvis sĂ„ flyttar dom mig Till behandlingshem nĂ€sta vecka men dom Är sĂ„ himla sega. nĂ€r all Den hĂ€r skiten löst sig sĂ„ kommar Jag att börja blogga mer och jag kan ocksĂ„ förklara varför de blivit som de blivit med allt. 
 
Idag ska jag i fall Äka till smultronstÀllet.skriver mer sen om lajfet ÄsÄÄÄÄÄÄ
Ni fÄr en bild pÄ vÀrldens snyggaste mÀnniska sÄlÀnge 
 
 

GODNATT

Gjorde en helt meningslös video som suger , varsegod.


Varit och besökt mini kennel!

Min farmor kÀnner en som har uppfödning och vi var dÀr och hÀlsade pÄ idag, det var mÄnga fler hundar men det blev inga bra bilder för dom bara sprang runt, söta var dom iaf, tvÄ veckor gammal valp lÀngst upp hÀr:)


Challenge video!


Video Àr pÄ g!! /Sofia

Har vart ensam hemma hela dagen sĂ„ jag tĂ€nkte varför inte spela in ett videoinlĂ€gg? Jag hittade lite olika challenges att göra, t.ex chubby bunny, enjoy! (VIDEON KOMMER I NÄSTA INLÄGG)


Lasse hÀsten /Sofia

VĂ„ran nya hest, fd travare, kunde trava i 70km/h... Herrgud..


Om

Min profilbild

Helloooooooo mothafuckersssssss 😍

RSS 2.0