Kolmården och Lars Winnerbäck /Alva










Händzzzzz/alva

Chillar pung på Meddo med fina vänner 👍 uppdaterar seeeeen 



/alva










Jävlaarrrrrrrrr ett nytt inlägg /alva

Helooooo guys !😍

Shit va längesen de va !hela jävla sommarlovet och typ 2 månader till hehe. Vad har jag gjort då?

Äsch jag tänker inte ljuga jag har suttit på ungdomshem i 2 månader alltså hela sommarlovet,har varit i Norrköping då. Men med hjälp av bra stöd ifrån fina vänner så har de gått bra. Nu bor jag i Linköping igen , fast har flyttat till berga😊

Annars då? Jo har börjat på Birgitta skolan ,hår naturvetenskap inte det jag ville ifrån början egentligen men de fick duga. Vardagarna är fullt upp med matten andra läxor helgerna ser väll likadana ut , festa haha ! 
Ganska gööööött.

Idag händer inte mycket va på fest igår så är inte 100% pigg om ni förstår vad jag menar.  Va först på en förfest och sen så drog jag till en killes fest i skäggetorp , haha va inte så välkommen där så jag skulle nog säga att den sög.
Allt sög haha ,så kom hem alldeleeeeees för tidigt för att vara en lördag kväll ,va hemma 12 :o 

Såg att vår header är sjukt gammal ska fixa den någon dag,men har ju inte Photoshop längre så de kommer bli jobbigt , får se om jag kan fixa de med ipaden på något sätt! 

Hoppas ni har haft de bra babes ,ni går lite bilder häääär då😍



























On the way

Påväg till skolan (alltså internatet) och med denna bild vill jag visa mitt nya awesome skal, mitt nya "pappers" flygplan och mina yellow naglar som nästan bländar mig


Älskar hösten /Sofia

Jag älskar hösten på alla sätt och vis. Jag tycker det är supermysigt att gå runt i feta halsdukar och mysiga stickade tröjor och bara pösa runt. Den friska luften och de knastrande färgglada löven. Även regndagarna gillar jag. Alla andra klagar jämt när det regnar och en del blir nästan deprimerade när det är dåligt väder, jag ser det bara som världens bästa ursäkt att sitta inne med te och massa filtar och se på film. Älskar ljudet av regn. (Att behöva vara utomhus när det regnar är ju dock inte lika trevligt. Kommer antagligen mest handla om hösten om jag skriver nåt inlägg nu. MEN HÖST I MITT HJÄRTA! *redo för höst med min stickade tröja*


Selfies


Gränna!


idag är det söndag /Sofia

Då får man vara lite svartvit. Sista veckan med sommarjobbet på turistbyrån påbörjas imorgon och på fredag kommer ALVAMUPP!! Va jag saknar den människan. Inte träffats sen gula kycklingar trängdes med målade ägg på matborden ju! Vi ska hitta på massa skojigheter, fota litegranna, moffa i oss massa jordgubbar och kanske ta en sväng till polkagrisarnas stad:)
 

HÄJ BLOGGÄÄÄÄÄN/alva

HEJ DUDELINES.
 
Det va längesen ju.  Har hänt Lite På Senaste tiden,sitter på ungdomshem nu varit här i tre veckor , förhoppningsvis så flyttar dom mig Till behandlingshem nästa vecka men dom Är så himla sega. när all Den här skiten löst sig så kommar Jag att börja blogga mer och jag kan också förklara varför de blivit som de blivit med allt. 
 
Idag ska jag i fall åka till smultronstället.skriver mer sen om lajfet åsåååååå
Ni får en bild på världens snyggaste människa sålänge 
 
 

GODNATT

Gjorde en helt meningslös video som suger , varsegod.


Varit och besökt mini kennel!

Min farmor känner en som har uppfödning och vi var där och hälsade på idag, det var många fler hundar men det blev inga bra bilder för dom bara sprang runt, söta var dom iaf, två veckor gammal valp längst upp här:)


Challenge video!


Video är på g!! /Sofia

Har vart ensam hemma hela dagen så jag tänkte varför inte spela in ett videoinlägg? Jag hittade lite olika challenges att göra, t.ex chubby bunny, enjoy! (VIDEON KOMMER I NÄSTA INLÄGG)


Lasse hästen /Sofia

Våran nya hest, fd travare, kunde trava i 70km/h... Herrgud..


Om

Min profilbild

Helloooooooo mothafuckersssssss 😍

RSS 2.0